
REPUBLIKA HRVATSKA
SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA
GRAD PETRINJA
GRADONAČELNIK
KLASA: 943-01/16-01/23
URBROJ: 2176/06-02-17-24
Petrinja, 21.11.2017. godine
Na temelju članka 12. Odluke o stjecanju, upravljanju, korištenju i raspolaganju nekretninama u vlasništvu Grada Petrinje (Službeni vjesnik broj 33/10., 6/15. – dalje u tekstu: Odluka), a u vezi s člankom 49. stavkom 4. točke 7. Statuta Grada Petrinje (Službeni vjesnik broj 14/13., 52/14.), gradonačelnik Grada Petrinje donosi sljedeću
O D L U K U
o pokretanju postupka prodaje nekretnine u vlasništvu Grada Petrinje
i objavi javnog natječaja (građevinsko zemljište u Petrinji, Ulica Mije Biljana)
Članak 1.
Pokreće se postupak prodaje sljedeće nekretnine u vlasništvu Grada Petrinje:
- čest. kat. broj 745/15 Radićeva ulica – Oranica Radićeva ulica površine 162 m2, upisana u ZK ulošku broj 11504 u k.o. Petrinja, u naravi građevinsko zemljište na adresi u Petrinji, Ulica Mije Biljana.
Nekretnina se prodaje temeljem javnog natječaja putem zatvorenih ponuda, a isti se objavljuje u dnevnom listu, na oglasnoj ploči Grada Petrinje i internetskim stranicama Grada Petrinje.
Članak 2.
Utvrđuje se tekst
JAVNOG NATJEČAJA
za kupoprodaju nekretnine u vlasništvu Grada Petrinje
- Predmet natječaja je prodaja nekretnine u vlasništvu Grada Petrinje :
- čest. kat. broj 745/15 Radićeva ulica – Oranica Radićeva ulica površine 162 m2, upisana u ZK ulošku broj 11504 u k.o. Petrinja, u naravi građevinsko zemljište na adresi u Petrinji, Ulica Mije Biljana.
Početna kupoprodajna cijena iznosi 15.000,00 kn (petnaesttisuća kuna).
- Nekretnina (građevinsko zemljište) se prodaje u viđenom stanju te su isključeni svi naknadni prigovori ponuditelja.
- Rok za dostavu pisanih ponuda za kupnju nekretnine je 15 dana računajući od prvog sljedećeg dana po objavi natječaja.
- Na natječaju mogu sudjelovati fizičke i pravne osobe.
- Ponuditelji su prilikom podnošenja ponuda na natječaj dužni uplatiti jamčevinu u iznosu od 10 % utvrđene početne cijene nekretnine (1.500,00 kuna) na žiro - račun Grada Petrinje IBAN: HR 82 23900011832800009, pozivom na broj: HR 68 7889-OIB s naznakom "Jamčevina za Javni natječaj". Odabranom ponuditelju jamčevina se uračunava u kupoprodajnu cijenu.
- Ponuda za kupnju nekretnine mora sadržavati:
- osobno ime, OIB i adresu ponuditelja, odnosno tvrtku, sjedište i OIB pravne osobe s naznakom odgovorne osobe u pravnoj osobi,
- broj žiro - računa ili tekućeg računa,
- oznaku nekretnine za koju se predaje ponuda za kupnju,
- ponuđenu cijenu za nekretninu (brojkama i slovima),
- dokaz o uplaćenoj jamčevini,
- preslik domovnice ili osobne iskaznice (fizička osoba), preslik obrtnice (fizička osoba obrtnik), izvadak iz sudskog registra ne stariji od mjesec dana od dana javne objave natječaja (pravne osobe)
- dokaz o nepostojanju dugovanja prema Gradu Petrinji,
- dokaz o nepostojanju dugovanja prema trgovačkim društvima u vlasništvu Grada Petrinje (Komunalac Petrinja d.o.o., Privreda d.o.o.).
- Temeljni kriterij za izbor najpovoljnije ponude je najviši ponuđeni iznos kupoprodajne cijene u odnosu na početnu cijenu. Ponude ispod utvrđene početne cijene neće se uzeti u obzir. U slučaju identičnih ponuda izbor najpovoljnije ponude izvršit će se usmenim nadmetanjem između ponuditelja koji su podnijeli identične ponude.
- Gradonačelnik Grada Petrinje će s najpovoljnijim ponuditeljem sklopiti ugovor o kupoprodaji nekretnine u roku od 30 dana od dana kada je najpovoljniji ponuditelj primio odluku o izboru.
- Plaćanje kupoprodajne cijene vrši se u roku od 15 dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora na žiro - račun Grada Petrinje.
- Smatra se da je ponuditelj čija je ponuda prihvaćena, a koji ne sklopi ugovor o kupoprodaji predmetne nekretnine u propisanom roku, odnosno ne uplati kupoprodajnu cijenu, odustao od svoje ponude te nema pravo na povrat uplaćene jamčevine.
- Ponuditelju čija ponuda nije prihvaćena uplaćena jamčevina vraća se u roku od 15 dana od donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja.
- Ponude za kupnju nekretnine dostavljaju se u zatvorenim omotnicama, neposredno u Pisarnicu Grada ili preporučenom poštanskom pošiljkom uz naznaku "PONUDA ZA KUPNJU NEKRETNINE (kč.br. 745/15, k.o. Petrinja) – NE OTVARAJ !", na adresu: Grad Petrinja, Ulica Ivana Gundulića 2, 44250 Petrinja.
- Nepravovremene i nepotpune ponude neće se razmatrati.
- Otvaranje ponuda za kupnju nekretnina održat će se dana 15. prosinca 2017. godine (petak) s početkom u 1300 sati u Maloj vijećnici Grada Petrinje, Ivana Gundulića 2.
- Otvaranju ponuda mogu nazočiti ponuditelji, odnosno njihovi ovlašteni predstavnici koji su svoja ovlaštenja (punomoći) dužni predati Stručnom povjerenstvu prije početka otvaranja ponuda.
- O rezultatima natječaja ponuditelji će biti obaviješteni pisanim putem u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja.
- Grad Petrinja zadržava pravo poništenja ovog natječaja bez posebnog obrazloženja ponuditeljima te nije obvezan prihvatiti niti jednu ponudu za kupnju nekretnina u kojem slučaju ne odgovara za eventualnu štetu ponuditeljima.
- Uvid u natječajnu dokumentaciju ponuditelji mogu izvršiti u roku za podnošenje ponuda u zgradi Gradske uprave Grada Petrinje, Ivana Gundulića 2 (soba 24) svakim radnim danom u vremenu od 1100 do 1300 sati.
Uvid u stanje nekretnine koja je predmet ovoga natječaja ponuditelji mogu izvršiti uz prethodnu najavu (tel. 044/515-248) u roku za podnošenje ponuda u vremenu od 1000 do 1300 sati.
Članak 3.
Javni natječaj provest će Stručno povjerenstvo u sastavu:
- Ante Marić, predsjednik,
- Marijeta Grabovac Zec, članica i
- Igor Karaturović, član.
Stručno povjerenstvo dužno je u svom radu u potpunosti pridržavati se zakonskih propisa, akata i drugih odluka Grada Petrinje te o radu voditi Zapisnik i po završetku postupka dostaviti Gradonačelniku Zaključak s prijedlogom odluke o odabiru najpovoljnije ponude.
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
GRADONAČELNIK
Darinko Dumbović